Parnassys

IB themabijeenkomst 'Parnassys: Gebruik van de tabellen vaardigheidsgroei’
Op 19 januari 2015 vond een themabijeenkomst plaats voor alle IB-ers van STAIJ. Het thema was: ‘Parnassys: gebruik van de tabellen vaardigheidsgroei’. De bijeenkomst werd geleid door de heer Bert van der Mel van Driestar-Educatief.

De centrale vraag was: ‘Hoe zet je Parnassys het meest efficiënt in om een analyse te maken op school- groeps- en leerling niveau?’

Klik hieronder voor behandelde informatie:

Presentatie OGW 19-1-15

Analysemodel beoordeling meerjaren opbrengsten5

Analysemodel beoordeling tussentijdse opbrengsten-vs7

Het voeren van een gesprek met leerlingen over opbrengsten

Het voeren van een gesprek over opbrengsten

Screenen 4 stromen – onderpresterende lln enz

Stappenplan (6)ophalen Leerling- Groeps- en Schoolanalyse – inlc afbeeldingen

IB themabijeenkomst 'Parnassys: HGW - Groepskaarten in Parnassys'
Op 28 november 2011 vond een themabijeenkomst plaats voor alle IB-ers van STAIJ. Het thema was: ‘Parnassys: Handelingsgericht werken. Groepskaarten in Parnassys.’ De bijeenkomst werd geleid door de heer Bert van der Mel van Driestar-Educatief.

Klik hieronder voor behandelde informatie.

Doelen groep 1-8 van kerndoel tot leerlijn

Notitiecategorieën (HGW)+standaardtekst

Plancategorieën – inhouden

IB themabijeenkomst 'Parnassys: Ken- en stuurgetallen'
Op 28 april 2011 vond een themabijeenkomst plaats voor alle IB-ers van STAIJ. Het thema was: ‘Parnassys: ken en stuurgetallen.’ De bijeenkomst werd geleid door de heer Bert van der Mel van Driestar-Educatief.

Klik hieronder voor behandelde informatie:

Analysemodel beoordeling tussentijdse opbrengsten

Cito-DLE-Niv.waarde – 3 winkeltjes (PPT presentatie)

Het voeren van een gesprek over opbrengsten

Notitiecategorie OP – sjabloon